Canvas Spletni referat Slovensko English

Dekanova razmišljanja

Nagovor dekanaBoris Bukovec

Nenehne spremembe v okolju ponujajo nove priložnosti, izkoristijo pa jih lahko le ljudje, ki nenehno skrbijo za razvoj svojega znanja in metod učenja ter odličnosti prirejenih vrednot, kulture, etike in norm. Učenje postaja vseživljenjski proces, izobraževalna dejavnost pa najhitreje rastoča panoga na svetu. To lahko razumemo tudi kot dejstvo, da bodo »uka žejni ljudje« imeli čedalje večjo možnost izbire, v konkurenčnem boju pa bodo obstale le tiste izobraževalne ustanove, ki bodo gojile vrednote odličnosti in ob tem nenehno izboljševale svoje delo.

Tega se zavedamo tudi na Fakulteti za organizacijske študije v Novem mestu (FOŠ). Na našo fakulteto gledam kot organizacijo, torej kot na »ciljno usmerjena razmerja med ljudmi«. Ob tem se zavedam: če želimo doseči in vzdrževati odličnost FOŠ, potem se moramo osredotočiti predvsem na trajno rast razmerij med sodelavci. V središču torej moramo prepoznavati človeka, vsakega posebej in vse skupaj, naše osebne in medosebne interakcije ter predvsem naše ustvarjalne zmogljivosti, usmerjene v trajno rast. 

Naša pot do odličnosti temelji na internalizaciji poslanstva FOŠ z iskanjem odgovora na vprašanje »kdo smo in komu služimo«. Oblikovali smo naslednjo izjavo o poslanstvu:

»Razvijamo ustvarjalne potenciale posameznikov in organizacijske znanosti ter prispevamo k nenehnemu
izboljševanju kakovosti življenja

Odgovor v smislu »kdo smo« prepoznavamo v razvoju ustvarjalnih potencialov, kar nam služi za vzpostavitev temeljnih procesov FOŠ. Bistveno usmeritev procesov pa prepoznavamo preko ključnih besed iz poslanstva, ki smo jih opredelili v odgovoru na del vprašanja »komu služimo«.

Torej: komu so namenjeni rezultati teh procesov? Rezultati procesov so po naši definiciji poslanstva namenjeni izboljševanju kakovosti življenja. V središču torej prepoznavamo študente in druge partnerje kot odjemalce rezultatov raziskovalno-razvojne dejavnosti FOŠ in prejemnike prenosa znanja. Gre za udejanjanje načela osredotočenosti na odjemalce.

S temi poudarki želim vse zainteresirane prepričati, da odločno stojim za namero, da FOŠ postane eden vodilnih centrov znanja na področju kakovosti in odličnosti. Mogoče se nekaterim zdi to preveč drzno, toda pri oblikovanju strateškega načrta in poslovnika kakovosti smo spoznali, da je to našo vizijo možno uresničiti, če bomo vsi nenehno spoštovali, gojili in promovirali svojo osebno odličnost ter jo udejanjali v ustvarjalnem prepletu znanstvene misli, svetovanja in prakse.

Pot do odličnosti bo dolga. Poslovnik kakovosti in Strateški načrt nam ponujata trdne temelje, da bo to potovanje k odličnosti čim bolj uspešno in učinkovito.

 prof. dr. Boris Bukovec
Dekan

 

Dekanova razmišljanja

2017-06-02: Potujte z agencijo FOŠ!

2017-04-14: Regija odličnosti

2017-02-27: Vseobsežnost organizacijskih študij

2016-11-21: Voditeljstvo in stanovitnost namena

2016-10-12: Avtopoieza kot samoobnova in samorazvoj

2016-09-02: Sreča pomeni srečati samega sebe

2016-05-29: Preimenovanje TQM se bo zgodilo !?

2016-04-22: Uspešnost = kaj x kako

2016-03-18: Evropska unija, država, pokrajine in občine so organizacije!?!

2015-12-17: Organizacija v teoriji in praksi

2015-10-20: Konec kot priložnost za nov začetek

2015-07-15: Ob uspehih nagradite samega sebe

2015-05-27: Ključna je naša osredotočenost na odjemalce

2015-04-10: »Slalomska« razmerja med ljudmi

2015-03-11: Etičnost razmišljanja in delovanja

2015-02-10: Študij kot priložnost za proslavljanje dosežkov

2014-12-07: Osebna odličnost

2014-10-22: Vodenje z vizijo

2014-09-26: Zaupanje = Strokovnost x Verodostojnost

2014-07-11: Trening in prosti čas sta enako pomembna!

2014-06-13: Zakaj študij menedžmenta?

2014-05-13: Razlogi za študij

2014-03-27: Kaj bo UNM ponudila gospodarstvu in regiji?

2014-03-14: Življenje in ustvarjalnost